top

De benen scheren

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende   Pagina 2 van 3

11-02-2022 14:06:30 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Mijn benen zijn nu zo’n 5 jaar onafgebroken glad, daarvoor incidenteel geschoren met vakanties. Mijn vrouw vond het vanaf de eerste keer prima en wil zelfs niet meer dat ik het weer laat groeien. Dat laatste zal ook lastig gaan, ik heb inmiddels een IPL traject achter de rug wat vrij goed gewerkt heeft, eens in de 3 a 4 weken gaat er nog snel een mes over mn benen om ze echte helemaal glad te krijgen, vooral voor het gevoel want echt zichtbaar zijn die paar haren dan nog niet echt.
En reacties? Ik die 5 jaar slechts 2 zonder oordeel. Ja, ik sport veel gemiddeld 8x per week zwemmen en fitness, daarbij kan ik ze niet echt verbergen…
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-02-2022 10:43:32 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Vroeger ontgaarde ik de benen 2 maal/maand én dát met scheerzeep en mesje. Nu doe ik hét wekelijks onder het stortbad bij hét wassen en dat is zo niet omslachtig. Een panty op ongeschoren benen is niet mijn ding, de vrouwen ontharen ook hun benen en dat is de hoofdreden waarom mijn vrouw altijd een broek draagt! Omdat ze het haar ontziet om de benen te ontharen!! Een beetje lui he!!! JAMMER!! GR. KM
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
24-04-2023 04:37:58 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Dit weekend had ik zin om eens een 50 denier Falke Pure Matt aan te trekken en was het dus tijd om, na een heel lange tijd, de benen nog eens te ontharen. Bij mij is dat eerder "de pels verwijderen". Wink
Ik was allang vergeten hoe veel beter de panty aanvoelt en hoeveel beter de panty op de plaats blijft zitten.
Gezien het kwakkelweer was het plezier er, na een paar uur, weer af en werd het redelijk fris onder de minirok. De 50 denier werd ingeruild voor een 130 denier Moscow van Cette en dat bleek een betere keuze te zijn voor het huidig weerbeeld.

Het voordeel van de Cette Moscow 130 is dat de panty zonder problemen ook als legging gedragen kan worden. Vanmorgen maakte het dus deel uit van mijn outfit om naar het werk te gaan.

Het model Moscow is niet meer verkrijgbaar in de winkel, maar gelukkig heb ik destijds een flinke voorraad aangelegd en zitten er nog een 15-tal in de collectie, waarvan een 6-tal nog in de verpakking.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
25-04-2023 16:49:28 BerichtOnderwerp:
camille
Aspirant lid


Geregistreerd op: 30 Dec 2022
Berichten: 7

Reageren met citaat

Hoe het best de benen scheren.
Daar er bijna geen haar meer op staat. Ging ik er snel over met een scheermesje. Zonder gel of scheerschuim. Maar denk zo een infectie in mijn meen te hebben opgelopen door de wondjes?

Dus wat gebruiken jullie om de benen te scheren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
25-04-2023 18:59:14 BerichtOnderwerp:
Bourget
Erelid


Geregistreerd op: 13 Mrt 2023
Berichten: 75
Woonplaats: EU

Reageren met citaat

Voor mij is de beste oplossing, mijn trouwe Philips Oneblade! Lekker onthaarde benen zonder pijn of brandende benen.

En nog snel ook, in een minuutje of tien zijn je benen nude! Laughing

Wil je panty's dragen dan moet je beslist je benen ontharen, vergeet niet dat de vrouwen dit ook doen.
Een mooie panty met die dikke haren op je been is geen zicht en ziet er zelfs verwijfd uit. Je panty's zakken ook snel af in het kruis, het haar begeleid je panty naar beneden.

Als er iets is waar zowel vrouwen als mannen niet tegen kunnen, is het een panty die in het kruis tussen je benen zwabbert.

Je moet ook de juiste maat panty hebben, als die te klein is kan je hem niet hoog genoeg trekken, en zit de naad tussen je benen. Te groot zakt die af naar beneden zodra je enkele stappen doet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
26-04-2023 04:24:52 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

camille schreef:
Hoe het best de benen scheren.
Daar er bijna geen haar meer op staat. Ging ik er snel over met een scheermesje. Zonder gel of scheerschuim. Maar denk zo een infectie in mijn meen te hebben opgelopen door de wondjes?

Dus wat gebruiken jullie om de benen te scheren?


Datzelfde probleem had ik ook. Een hele tijd lang Veet ontharingscreme gebruikt en daar was ik heel tevreden van. Alle haren zijn moeiteloos weg, ook op de plaatsen waar je anders moeilijk met scheermesje of tondeuse bij kan. Ik probeer het gebruik wel te beperken, tenslotte is het een chemisch product.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
26-04-2023 17:31:03 BerichtOnderwerp:
Bourget
Erelid


Geregistreerd op: 13 Mrt 2023
Berichten: 75
Woonplaats: EU

Reageren met citaat

Nee van die chemische gels blijf ik weg, zeer gevaarlijk spul! Neem gewoon een goed onthaar machine, die zijn er in alle soorten en maten. Zo makkelijk en zonder pijn, zeer snel. Mijn vrouw gebruikt een speciaal lady shaver op accu voor dat.

Net zoals Oneblade kan je je ook nat en met zeep scheren! Mijn vrouw wil geen chemische gels dicht bij het kruis of met een scherpe gilette.
Dat kleine ding gebruikt ze nu al jaren voor het hele lichaam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
27-04-2023 12:48:02 BerichtOnderwerp:
camille
Aspirant lid


Geregistreerd op: 30 Dec 2022
Berichten: 7

Reageren met citaat

Geef eens de naam van het toestel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
27-04-2023 16:11:17 BerichtOnderwerp:
Bourget
Erelid


Geregistreerd op: 13 Mrt 2023
Berichten: 75
Woonplaats: EU

Reageren met citaat

Ik gebruik de Philips Oneblade, mijn vrouw gebruikt de Philips Ladyshaver.

Die heb je voor zowel nat en droog, met of zonder kabel. Een electro zaak heeft ze allemaal op voorraad of in de Hypermarket van Carrefour.
Het type moet je zelf kiezen, ik kan ze niet allemaal opnoemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-04-2023 18:51:50 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Ik heb een aantal jaren terug een lasertraject ondergaan. Haren groeien er nog wel maar stukken minder dan voorheen. Nu scheer ik nog eens in de teee weken, eerst scrubben, gilette venus scheergel sensitive en scheren met de gilette venus swirl. Heerlijk glad Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-04-2023 20:07:24 BerichtOnderwerp:
Bourget
Erelid


Geregistreerd op: 13 Mrt 2023
Berichten: 75
Woonplaats: EU

Reageren met citaat

Van mij hoeft dit niet, niet veel haar en ook zacht. 10 minuten Oneblade, et voila, heerlijk zachte benen voor een aantal weken. Very Happy

Als je van die benen hebt met boshaar, dan wordt het wel moeilijk natuurlijk.
Ik ben van nature niet zo sterk behaard en mijn vrouw is daar wel blij mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-04-2023 18:21:40 BerichtOnderwerp:
Carlos
Aspirant lid


Geregistreerd op: 24 Jan 2013
Berichten: 14

Reageren met citaat

Scheer altijd onder de douche, de baard en benen worden dan bij gewerkt. Dus gewoon met scheermes en douche gel. Nooit een opmerking gehad over mijn geschoren benen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-04-2023 18:34:55 BerichtOnderwerp:
Bourget
Erelid


Geregistreerd op: 13 Mrt 2023
Berichten: 75
Woonplaats: EU

Reageren met citaat

Ik zou niet weten waarom je opmerkingen zou krijgen over benen die geschoren zijn van de man?

Veel mannen hebben zelfs van nature weinig of geen haar op de benen, zoals ik ook.
Moest er daar op straat iemand iets over zeggen, ik sta direct voor zijne neus... Maar daar kijkt echt niemand naar en het interesseert ook niemand een bal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
30-04-2023 09:56:33 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ergens verleden week de benen geschoren met een tondeuse, maar Marina vond het stoppelveld maar niets. Gisteren stond ze plots thuis met twee tubes Veet ontharing crème en ik begreep dadelijk de "subtiele" hint.
Vandaag dan maar de benen opnieuw onthaard, het was een hele tijd geleden en was al vergeten hoeveel aangenamer de huid aanvoelt als alle haren werkelijk weg zijn. Daar kan geen scheermesje of Ladyshave tegenop. Het enige alternatief is epileren of waxen en die martelpraktijken laat ik toch liever over aan de diehards.

Op het werk was er ook al een discussie op gang in verband met ontharing crème. Een vrouwelijke collega koopt altijd het goedkoopste huismerk, maar daar heb ik toch mijn bedenkingen bij. Het product is sowieso niet goedkoop, maar geef mijn centen dan toch liever aan een fabrikant die de R&D heeft gedaan om zijn product te ontwikkelen dan een merk die het goedkoop namaakt.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
01-05-2023 19:30:55 BerichtOnderwerp:
Bourget
Erelid


Geregistreerd op: 13 Mrt 2023
Berichten: 75
Woonplaats: EU

Reageren met citaat

Wel als je eens hebt gelezen wat een chemische prut er in zo een tube zit, haar lost op. Hetzelfde als riool ontstopper dat lost ook haar en vuil op.
Nu smeer je het als creme aan je benen, of dat gezond is voor je huid?
Mijn vrouw en ik willen er niets van weten, zelfs de huisdokter raad het af!

Nadat we wisten wat er daar allemaal in zit verwerkt vloog de tube die we hadden, de prullenbak in. Er zitten werkelijk een paar chemische bestanddelen in, die ook in ontstopper zitten!
Als je het te lang laat inwerken bijvoorbeeld, kunnen brandplekken op je huid ontstaan. De crèmes zijn heel agressief voor je huid en niet milieu-vriendelijk.

In deze crèmes zit een waslijst aan bepaalde chemicaliën die de keratine van je haartjes bij het haarzakje afbreken. Hierdoor worden de haren zachter en ‘branden’ als het ware weg. Je hoeft ze dan alleen nog maar weg te vegen en je bent, als we de verpakkingen moeten geloven, verzekerd van een gladde, zachte huid...

Smeer nooit met ontharingscrème op of in de buurt van je intieme delen en ook niet op moedervlekken, puistjes, littekens en een verbrande huid. Dit kan schadelijke gevolgen hebben.

Hoe ‘ervaren’ je ook bent, ontharen met ontharingscrème wordt vrijwel altijd een grote smeerboel. Voor het schoonmaken van de ruimte waar de ontharingssessie heeft plaatsgevonden – vaak de douche – kun je gemiddeld twee keer zo lang uittrekken dan voor het ontharen zelf. Het is maar waar je zin in hebt.

We kunnen er kort of lang over praten, maar ontharingscrème stinkt. Simple as that. Vaak worden er door fabrikanten nog verwoede pogingen gedaan om de indringende lucht te camoufleren met een parfum – ook erg goed voor je huid – maar helaas is dit niet meer dan een doekje voor het bloeden.

Maar goed, ieder voor zichzelf natuurlijk, geef mij maar mijn Oneblade. Nat scheren en dan heb je geen stoppels. Hou gewoon in je achterhoofd waar je mee bezig bent.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!