top

Weekend in Utrecht

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

08-05-2022 14:28:37 BerichtOnderwerp: Weekend in Utrecht
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Afgelopen weekend in Utrecht geweest.
Leuke diverse kleuren uit geprobeerd. Skinny leren broek, pumps, rok met huidkleurige panty, lippenstift.

Van een vrouw een compliment gekregen en één man die een algemene opmerking maakte over mijn hakken.
Verder wel wat blikken van met name mannen. Het lijkt alsof vrouwen het niet bijzonder vinden. .
Verder ook leuk gewinkeld, gegeten en in kroegjes geweest
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-05-2022 08:59:16 BerichtOnderwerp:
gewoon
Erelid


Geregistreerd op: 09 Jun 2012
Berichten: 107
Woonplaats: helmond

Reageren met citaat

Niek.. Top hoor..
Daarmee moet ik nog overwinnen
Buiten in rok en panty.
Ik heb wel vaak lippenstift(huid kleur) , mascara, en blanke nagellak op🙂
(buiten)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-05-2022 11:47:17 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Lippenstift zou ik niet zo snel doen. Maar dat is niet omdat ik dat te ver vind gaan. Maar ik heb een keer lippenstift geprobeerd en toen maar gelijk weer afgedaan. Gewoon omdat ik dat niet prettig vond iets op mijn lippen.

Ik denk dat mijn stijl meer rock-georiënteerd is. Dus de hakken passen niet bij mij stijl. Ik draag heel vaak boots, met veters of met van die gespen. We hebben toch een andere stijl. Ik ga net als jij ook "vrouwelijk"-gekleed naar je werk, toch?! Ik doe dat wel wat subtieler denk ik.

Ik vind het top dat je zo over straat gaat. Iedereen zal je wel zien, maar niet iedereen neemt de moeite om je te bekijken. Ze zijn druk met hun eigen dingen bezig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
26-05-2022 07:38:04 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Mascara, ik heb er nooit bij stilgestaan. Het spreekt me niet dadelijk aan, maar heb er al over nagedacht om gekleurde nagellak te gebruiken op de nagels van beide middenvingers als ik mijn favoriete kledij in het openbaar draag, gewoon als statement. Als ik de kleur laat afhangen van de outfit, dan zal het overwegend zwart, of donkerblauw, worden.

Met mijn behaarde bovenlip denk ik er zelfs niet aan om lippenstift te proberen, zeker omdat mijn snor redelijk lang is. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
26-05-2022 08:23:05 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Het is goed dat er ook verschijnen zijn. Niemand is het zelfde. Vrouwen hebben ook heel veel uiting mogelijkheden. Als je breed, de hokjes rond het man zijn weg haalt, komt make up dat ook bij. Je ziet steeds vaker mannen met nagellak.

Ik praat de er laatste tijd vaker met vrouwen, terwijl ik lippenstift op heb. Geen enkele vreemde reactie. Het zelfde als met mijn laarsjes met hak. Wordt door vrouwen als normaal beschouwd.

Ik had altijd labello. En ook bij gewone broeken heb ik soms lippenstift op. Ook om reacties te zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
26-05-2022 09:58:55 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik vind make-up prima hoor. Mascara of eyeliners lijken me wel leuk om een keer te proberen. Mijn dochter had 't gisteren ook dat ze lippenstift niet echt prettig vond.

Ik vind hoe je je kleedt of verder wat je met je uiterlijk doet heel persoonlijk. Daar mag je eigenlijk niet aan komen. En ja durf te zijn wie je bent. Er staat altijd zoveel druk op. (Ik moet toch geregeld een dikke nek hebben om dingen te doen die ik wil. Gelukkig ben ik super eigengereid. Anders lukt het gewoon niet.)

Hoe ik mij normaal gesproken kleed, daar heb ik meestal ook geen reacties op. Ook als ik een rok draag. Ik voel heel vaak veel respect.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!