top

Vandaag droeg ik...

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 37, 38, 39  Volgende   Pagina 32 van 39

01-03-2022 14:30:23 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Ferdinand,

Was een 40D Fly and care van Kunert. Je kan er foto’s van zien op beenmode.nl. Ik begrijp waarom je dit vraagt. Vanaf een bepaalde dikte valt het inderdaad nog nauwelijks op en lijkt het alsof je een maillot draagt (zoals je in de fitness wel eens ziet of tijdens het lopen al eens wordt aangetrokken).
Geloof me, de panty die ik droeg schijnt echt nog wel door en valt echt zo op. Zeker als je op een stoel gaat zitten en hij wat wordt uitgetrokken rond de knieën schijnt hij behoorlijk door. Niet dat ik hem daarom draag. Vind dikkere panty’s gewoon niet aangenaam. Deze geeft een ondersteunend gevoel en maakt je benen egaal. Ben op een
punt gekomen dat ik het me echt niet meer kan aantrekken wat mensen van me denken. Mijn echtgenote was zelfs trots op me toen in haar zei dat ik in short en panty naar het ziekenhuis was gegaan. Zalig toch, zo een reactie !
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
01-03-2022 21:51:40 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Hoi Guy,

Inderdaad een fijne reactie van je vrouw. Mijn vrouw staat al veel meer toe om buiten in panty te dragen maar beslist niet in de buurt van onze woonplaats. Ze is gewoon bang dat mensen ons herkennen en dan zien dat ik in een panty loop. Plaatsvervangende schaamte, inderdaad maar ik krijg het er niet bij haar uit. Anderhalve week geleden heb ik daar weer een flinke discussie met haar over gehad. Ik moet op dit punt gewoon mijn zegeningen tellen.
Jij en ik zijn wel verschillend in ons gevoel met pantydiktes. Ik draag alleen boven 50 denier en jij alleen dunner. Ik vind dikke panty's erg fijn zitten en in bed draag ik 50 den. Dunner ga ik niet.
Toevallig heb ik nu een dunne pantykous aan omdat ik vanmiddag de nagel van mijn grote teen in het ziekenhuis heb laten verwijderen. De hele boel was ontstoken en die nagel moest gewoon weg. De verpleegkundige deed na het verband ter bescherming een pantykous om mijn voet. Prima, maar ik vind hem gewoon te dun en ik voel er niets van. Nee, dik vind ik fijner. Maar ieder heeft zijn eigen smaak en gevoel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-03-2022 12:26:07 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Zojuist naar de Hema geweest( in zwarte 60 den panty met zeer korte schort ) om nog wat panty's .in de winkel veel dames máár ze hebben me geen blik gegund en daarna nog wat in centrum gefietst. Blijkbaar kijkt er niemand nog op, de volgende keer doe ik een rok aan dan misschien wel opgemerkt??
Mijn vrouw verdraagt het niet als ik mijn rok aanheb en al zeker niet op straat, de schort kan wel. Het is zoals bij vele zo te horen en het heeft allemaal met ( wat gaan dé mensen zeggen, en onze buren !!!!!? ) ik ben al zover gekomen dat het me niet deerd er zijn wel wat jaren over geen gegaan om op dat punt te komen en dat geef ik niet meer af. Gr iedereen km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-03-2022 12:15:53 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Goed bezig Kraanman.
Zo zie je maar, geen reactie is ook niet leuk.
Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-04-2022 04:47:37 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Tijdens de ochtend is het nog fris genoeg om een Falke Pure Matt 100 (kleur mocca) onder de short te dragen tijdens de verplaatsing naar het werk. De terugreis doe ik echter met de blote benen onder de short. Kwestie van die bleke melkflessen een beetje zonlicht te gunnen Wink

Edit: bericht aangepast. Er was blijkbaar een deeltje tekst in het toetsenbord blijven zitten. Confused
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-


Laatst aangepast door Yvan op 16-04-2022 04:57:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
15-04-2022 16:58:06 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Vandaag met mijn echtgenote een aantal fietsen gaan testen bij een testcentrum van een bekend merk. Daarna boodschappen doen bij Carrefour. Tot voor kort steeds in short en zwart of grijze panty’s. Nu het warmer wordt grijp ik terug naar de huidskleurige. Terwijl deze bijna niet opvallen voelde ik me toch onzekerder ?! Waarschijnlijk omdat ik zwart en grijs nu zo gewoon ben.
Enfin wou mijn nieuwste aanwinst, Fogal 10D, proberen. Iets te duur onmin de kast te laten liggen. Wat een zalige panty ! Uiteraard geen enkele opmerking of rare blik bekomen. Life is good 😎
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
13-05-2022 12:21:16 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Al een paar weken geen panty of legging aangetrokken. Lekker met de blote benen onder de short om de behaarde melkflessen wat kleur te geven. Het is, voor mij persoonlijk, veel te warm om de benen te bedekken. Volgende week blijkt het ook nog erg warm te blijven, dus de beentjes blijven bloot. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-06-2022 08:43:45 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Maandag laatst heb ik de ganse dag in zwarte 60 den panty met schort de bakgoten van ons huis gewassen met daarbij de ramen op de ladder. Onze buren hebben alles goed kunnen volgen en het voorbij rijdend verkeer ook. Mijn vrouw hielp natuurlijk ook en had geen bezwaar, zo wil ik wel geregeld een karweitje doen. Weer een stapje in de goeie richting!!! Gr. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-06-2022 17:21:32 BerichtOnderwerp:
Marcel
Erelid


Geregistreerd op: 04 Jan 2018
Berichten: 108

Reageren met citaat

3 weken vakantie op de camping. Nu eerste week gehad. Iedere dag glanzende 20 denier panty onder een korte spijkerrok met enkellaarsjes (hakhoogte 4cm) en afgewisseld met zwarte ballerina's. Echt werkelijk waar niemand die reageert op welke wijze dan ook.

Nu ik dit schrijf (27 graden en zon), zwarte glanspanty, kort zwart-wit rokje en ballerina's. Zittend voor de caravan. Het is gezellig druk op de camping. Babbelen met buren en voorbijgangers. Vanmiddag met vrouwlief geluncht op druk terras in het stadje waar we waren.

Heerlijk om de vrijheid te voelen!

Ik ben ver voorbij mijn schaamte. Het zat jaaaaaaaaaaren, enkel tussen de oren!
__________
Panty en rokje voor de man? Zeker wel. Gewoon lekker doen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-06-2022 20:37:58 BerichtOnderwerp:
Marcel
Erelid


Geregistreerd op: 04 Jan 2018
Berichten: 108

Reageren met citaat

Weer een compliment vandaag op de camping. Ik droeg kort rokje met zwarte panty. Kwam buurvrouw aanlopen met haar man. Ze zei: heb je het niet warm met een panty aan. Daarna bla di bla. Ze zei een aantal malen dat het mij erg goed staat. Zelf, zei ze, ik draag ze niet. Nog even doorgebabbeld over de man in panty.
__________
Panty voor de man? = No-brainer!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-06-2022 02:44:10 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Marcel, prettige vakantie gewenst.

Leuk om te lezen dat je ongestoord kan genieten van de favoriete kleding. Voor mezelf was het, de laatste dagen, te warm voor beenmode.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
21-06-2022 10:40:51 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Wat heerlijk voor je, Marcel. Dat is ook wel fijn op vakantie. Niemand die je kent. Een daarbij reageren mensen dus niet is nauwelijks.

Het is wel zo dat de vrouwen altijd verbaasd zijn dat wij panty's prettig vinden Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-07-2022 10:28:07 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Het is warm, maar ik heb nu nog een 50 den. zwarte Falke Pure Matt met runnersshort aan. Zolang ik binnen blijf, gaat het prima, buiten is het niet uit te houden. In de loop van de middag doe ik de panty uit en een korte broek aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-08-2022 14:10:23 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Een tijd geleden is mijn beste vriend, onze labrador helaas gestorven.
We gingen een tijdje geen hond meer houden maar het gemis en verdriet is te groot.
Binnenkort komt onze nieuwe pup naar huis. Enerzijds ben ik heel blij, anderzijds besef ik dat panty’s dragen
vanaf dan op een laag pitje zal staan. Bij onze vorige hond als pup, was de panty binnen enkele minuten reeds stuk.
Ik zal voor maar weinig reden de panty achterwege laten. Dit is er echter één waar ik geen seconde spijt van zal hebben. De onvoorwaardelijke vriendschap die je van een hond krijgt is onbetaalbaar!!
Uiteraard wil dit zeggen dat op alle momenten we zonder de hond ff boodschappen moeten doen ik dit sowieso in short en panty zal doen 😎
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-08-2022 23:07:01 BerichtOnderwerp:
Marcel
Erelid


Geregistreerd op: 04 Jan 2018
Berichten: 108

Reageren met citaat

Wederom lekker naar de camping. Jeans mini rok, zwarte panty 20 denier, en hakken. 3 dagen lang overal heen geweest. Enkel positieve reacties gehad. "Stoer" was het veelvuldig antwoord. "Staat je goed", "Waarom ook niet"...
__________
Panty, minirokje, hakken voor en door de man? Als je benen er goed uit zien, no issue!!! Dragen dus. In openbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!