top

De voorkeur van de dag

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over leggings, jeggings en andere leuke spulletjes Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende   Pagina 3 van 4

29-01-2022 10:28:37 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Wat leuk dat Marina jou volgt in kleding stijl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-02-2022 18:41:44 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Vandaag kreeg ik van een vrouwelijke collega de vraag waar ze een bepaald type van (sport)legging kon vinden. Ik vind het wel leuk om op dat gebied te helpen, natuurlijk. Cool De collega in kwestie heb ik nog nooit iets anders zien dragen dan leggings, een reden temeer om gelijkgezinden te steunen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
12-02-2022 10:46:16 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Gisteren een Falke Seamless legging ontvangen in de kleinste maat (S) en deze past perfect. Ik had eerst de maat 44/46 (L) besteld. Deze leek te ruim te zitten, maar werd terstond aangeslagen door Marina. Dan maar een 40/42 (M) besteld, maar het broekje zat nog steeds iets te ruim. Ook deze werd geconfisqueerd door de echtgenote omdat de benen van de vorige legging (L) toch net iets te lang waren.

Dus vandaag de 36/38 (S) aangetrokken en deze voldoet prima. Bij een panty van Falke heb ik maat M/L en deze maat zit perfect. Deze maat bestaat echter niet in leggings, daardoor de mismatch natuurlijk. De maatvoering bij de leggings van Falke is best wel ruim te noemen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
28-02-2022 15:38:15 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Vanmorgen viel Marina bijna achterover toen ik beneden kwam in een skinny jeans om naar het werk te vertrekken.

Het is niet omdat ik graag rok, panty, legging of jegging draag dat ik daarom de andere gewone kleding heb afgezworen. Vandaag had ik eens zin om een jeans aan te trekken, moet kunnen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-03-2022 15:39:11 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Na een drietal dagen jeansbroek heb ik het wel gehad, "the incrowd" op het werk keek ook al op. Dus vanaf morgen gaat de legging weer aan. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
06-07-2022 14:24:16 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Voor de heenrit naar het werk gekozen voor een zwarte legging van Falke, maar de terugrit was in jeanshort. Als, in de namiddag, de zon pittig schijnt, is het niet echt prettig om een legging te dragen. Bovendien kunnen de pleisterbeentjes nog wat kleur verdragen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
07-07-2022 10:41:01 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

In de zomermaanden is de kleding bij mij vrij saai, alleen een rok een t-shirt.
Dus weinig om mee te experimenteren.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-07-2022 04:49:24 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Vanmorgen rond 3:30 uur was het nog net te doen om een legging te verdragen om naar het werk te rijden. Vanmiddag zal het echter de korte broek worden en bij thuiskomst zal de outfit ingeruild worden voor een t-shirtkleedje. Men verwacht hier vandaag tot 40° C. Wacko!
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
19-07-2022 10:19:04 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Ook hier in het noorden van Nld wordt het zeer warm met zo'n 36 graden, maar wij hebben hier wel wat wind, die voor wat verkoeling zorgt.
Dus kan de "hemd" jurk weer aan en veel meer heb je ook niet nodig.
Niks geen getrek en gezweet van broeken met riemen om het lichaam.
Gelukkig morgen al weer wat koeler en daarna weer wat acceptabelere temperaturen zo rond de 23 gbraden.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
30-08-2022 05:49:42 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

De temperaturen laten het weer toe om, tijdens de voormiddag, een legging aan te trekken. Gisterenmiddag zelfs nog gaan winkelen in die outfit. Vanaf volgende week gaat het frisser worden en ga ik misschien terug overschakelen naar panty's.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-01-2023 08:23:32 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Meer dan een week continu rokken en panty's gedragen, tijd dus om eens af te wisselen.
Een donkerblauwe pullover uit de Girav-collectie in combinatie met een zwarte legging van Mango.
Ik moet straks nog even langs het plaatselijk shopping center en heb dan van de eerste keer de gepaste outfit aan. Meestal trek ik 's morgens iets uit de kast om dan wat later te realiseren dat ik nog ergens naartoe moet.
Zo kon het gebeuren dat ik me tot 3 maal per dag moest omkleden. Geen ramp, ik hou wel van afwisseling, maar met de huidige energieprijzen let ik wat meer op het "nutteloos" gebruik van de wasmachine, temeer omdat onze energiebeheerder alweer een andere manier gevonden heeft om de burger te pluimen door vanaf nu ook piekverbruik te gebruiken om de prijs te berekenen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
27-02-2023 05:51:45 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Knap koud vanmorgen. De fuseau-legging in combinatie van een 100 denier panty en een zwarte long shirt houden alles warm om naar het werk te gaan en,tijdens de terugrit, te gaan winkelen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
27-02-2023 18:59:22 BerichtOnderwerp:
pantyfanaat
Aspirant lid


Geregistreerd op: 05 Feb 2023
Berichten: 9

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Knap koud vanmorgen. De fuseau-legging in combinatie van een 100 denier panty en een zwarte long shirt houden alles warm om naar het werk te gaan en,tijdens de terugrit, te gaan winkelen.


Inderdaad nog altijd frisjes buiten maar maakt voor mij weinig verschil : vanmorgen een bruine 20den DIM-panty aangetrokken , eerst onder een spijkerbroek tijdens de boodschappen , terug thuis ingeruild voor een rokje en ballerinas aan de voeten . Dikke panty's en leggings zijn minder mijn ding (40den is ongeveer mijn grens) maar smaken verschillen he Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-02-2023 05:39:47 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

pantyfanaat schreef:

Inderdaad nog altijd frisjes buiten maar maakt voor mij weinig verschil : vanmorgen een bruine 20den DIM-panty aangetrokken , eerst onder een spijkerbroek tijdens de boodschappen , terug thuis ingeruild voor een rokje en ballerinas aan de voeten . Dikke panty's en leggings zijn minder mijn ding (40den is ongeveer mijn grens) maar smaken verschillen he Smile


Inderdaad, smaken verschillen. Gelukkig maar, want het zou anders eentonig worden als iedereen voor hetzelfde zou kiezen.
Dikkere panty's, of leggings hebben wel één voordeel: ik hoef mijn benen niet te scheren. Mr. Green
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
28-02-2023 11:53:31 BerichtOnderwerp:
pantyfanaat
Aspirant lid


Geregistreerd op: 05 Feb 2023
Berichten: 9

Reageren met citaat

Yvan schreef:
pantyfanaat schreef:

Inderdaad nog altijd frisjes buiten maar maakt voor mij weinig verschil : vanmorgen een bruine 20den DIM-panty aangetrokken , eerst onder een spijkerbroek tijdens de boodschappen , terug thuis ingeruild voor een rokje en ballerinas aan de voeten . Dikke panty's en leggings zijn minder mijn ding (40den is ongeveer mijn grens) maar smaken verschillen he Smile


Inderdaad, smaken verschillen. Gelukkig maar, want het zou anders eentonig worden als iedereen voor hetzelfde zou kiezen.
Dikkere panty's, of leggings hebben wel één voordeel: ik hoef mijn benen niet te scheren. Mr. Green


Daar heb je een héél goed argument , haha Embarassed Maar bij leggings en dikkere panty's mis ik het echte panty-gevoel , het lijkt dan of ik gewoon een broek aanheb Sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over leggings, jeggings en andere leuke spulletjes
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!