top

Even voorstellen

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

19-02-2021 20:31:00 BerichtOnderwerp: Even voorstellen
Ed
Aspirant lid


Geregistreerd op: 18 Feb 2021
Berichten: 11

Reageren met citaat

Hallo leden,

Zal mezelf eerst even voorstellen,ik ben Ed en ben een man van zeg maar 50 +

Ook ik ben door het virus gegrepen wat te maken heeft met panty`s,vanaf kleine jongen ben ik geinspireerd door vrouwenbenen in panty`s,ik vind dat een geweldig mooi gezicht om zo die vrouwen te zien lopen in die kousen.

Ikzelf ben jaren geleden ook begonnen met het dragen van panty`s,eerst van mn moeder later van mn zus,dit heeft een enorme inpact gehad waar ik niet meer van ben afgekomen.

Ik vind het nog steeds erg sexy om niet alleen vrouwen maar ook mannen in panty`s te zien.

Hopelijk via dit forum kan ik ook mijn ei kwijt over bepaalde dingen,en hoop er ook nog wat contacten aan over te houden en of wat foto`s uit te wisselen,weet nl nog niet wat wel en niet is toegestaan op dit forum.

Misschien kan iemand mij dit vertellen,zal mn best doen om mezelf te gedragen en niet te opdringerig te worden.

Ik hoop dat ik me prima zal vermaken met juliie op dit forum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
19-02-2021 21:57:49 BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen
Ed
Aspirant lid


Geregistreerd op: 18 Feb 2021
Berichten: 11

Reageren met citaat

Ed schreef:
Hallo leden,

Zal mezelf eerst even voorstellen,ik ben Ed en ben een man van zeg maar 50 +

Ook ik ben door het virus gegrepen wat te maken heeft met panty`s,vanaf kleine jongen ben ik geinspireerd door vrouwenbenen in panty`s,ik vind dat een geweldig mooi gezicht om zo die vrouwen te zien lopen in die kousen.

Ikzelf ben jaren geleden ook begonnen met het dragen van panty`s,eerst van mn moeder later van mn zus,dit heeft een enorme inpact gehad waar ik niet meer van ben afgekomen.

Ik vind het nog steeds erg sexy om niet alleen vrouwen maar ook mannen in panty`s te zien.

Hopelijk via dit forum kan ik ook mijn ei kwijt over bepaalde dingen,en hoop er ook nog wat contacten aan over te houden en of wat foto`s uit te wisselen,weet nl nog niet wat wel en niet is toegestaan op dit forum.

Misschien kan iemand mij dit vertellen,zal mn best doen om mezelf te gedragen en niet te opdringerig te worden.

Ik hoop dat ik me prima zal vermaken met juliie op dit forum.


Zijn er ook leden die mij iets kunnen toesturen wat hun mooi vinden in de vorm van een foto/of foto`s ???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
20-02-2021 07:27:08 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Dag Ed, welkom .

Dit forum richt zich vooral op het doorbreken van het taboe in verband met mannen en het panty-dragen, al dan niet in de openbaarheid. Onze grootste betrachting is dat de panty ooit aanzien zal worden als een uniseks kledingstuk en iedereen gewoon een panty aan kan trekken, net zoals een vrouw ook kan kiezen tussen een rok, panty, of broek.

Het doel van dit forum staat ook in het welkombericht, bovenaan de hoofdpagina van het forum:

Citaat:

Welkom.

Dit forum werd opgericht om panty of rok te promoten in de herenkleding. Het forum spitst zich toe naar de mannen die de panty en/of rok trachten te combineren met hun herenkleding. GEEN intiem getinte inhoud of dating.


Dus seksueel getinte inhoud en/of dating zien we hier liever niet.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
20-02-2021 11:21:26 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Ed,

Welkom op het forum van rare mannekes en veel plezier. Mr. Green
Hier kan en mag heel veel, zolang het allemaal correct blijft. Wink
Over foto's zijn de meningen hier nogal verdeeld, wel of niet herkenbaar in beeld.
Onherkenbare foto's vind ik niet zo interessant om naar te kijken en zal hier ook nauwelijks tot niet op reageren.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
27-02-2021 13:11:05 BerichtOnderwerp:
neorej
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2017
Berichten: 73

Reageren met citaat

Hoi Ed,

Welkom alhier!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
01-03-2021 11:21:13 BerichtOnderwerp:
Ed
Aspirant lid


Geregistreerd op: 18 Feb 2021
Berichten: 11

Reageren met citaat

Hoi Ed,

Welkom alhier


Ja dank je wel ,hoop hier een hoop nieuwe dingen op te steken en wat wijzer te worden.

Zou je mij een e-mailtje willen/kunnen sturen Kan nl nog geen prive berichten versturen.

Alvast bedankt. Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
04-03-2021 13:11:00 BerichtOnderwerp: foto's
jogi
Erelid


Geregistreerd op: 16 Nov 2013
Berichten: 77
Woonplaats: Rotterdam

Reageren met citaat

Hallo Ed,

Er zijn maar weinig leden die foto's posten op dit forum. Modefoto's met onze kledingvoorkeur zou ik wel mooi vinden. Zelf post ik wel 'herkenbare' foto's maar of iemand dat zelf wil doen is aan hem of haar.

Anders is een bezoekje aan lookbook.nu ook interessant, veel mode van en met vrouwen maar ook mannenmode.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
 
04-03-2021 13:48:14 BerichtOnderwerp: Re: foto's
Ed
Aspirant lid


Geregistreerd op: 18 Feb 2021
Berichten: 11

Reageren met citaat

jogi schreef:
Hallo Ed,

Er zijn maar weinig leden die foto's posten op dit forum. Modefoto's met onze kledingvoorkeur zou ik wel mooi vinden. Zelf post ik wel 'herkenbare' foto's maar of iemand dat zelf wil doen is aan hem of haar.

Anders is een bezoekje aan lookbook.nu ook interessant, veel mode van en met vrouwen maar ook mannemode.


Oke dankjewel voor de tip, zal eens gaan kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
07-03-2021 08:33:39 BerichtOnderwerp:
Karen
Lid


Geregistreerd op: 19 Jan 2020
Berichten: 33

Reageren met citaat

Welkom op het forum Ed. Zelf zit ik als een van de weinige vrouwen ook op het forum. Dit komt namelijk omdat mijn vriend ook zo verslaafd is aan panty's en ik via deze weg probeer te snappen waarom eigenlijk. Ik blijf het natuurlijk wat vreemd vinden maar respecteer jullie visie wel. Zelf draag ik bijna nooit panty's (hoewel ik de laatste weken echt mijn best doe) dit omdat ik vind dat ze na een paar uur dragen altijd irritant gaan doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-03-2021 20:59:06 BerichtOnderwerp:
Ed
Aspirant lid


Geregistreerd op: 18 Feb 2021
Berichten: 11

Reageren met citaat

neorej schreef:
Hoi Ed,

Welkom alhier!


Sorry beetje laat,maar dank je wel ,hoop hier een hoop leuke dingen te vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
08-03-2021 21:00:23 BerichtOnderwerp:
Ed
Aspirant lid


Geregistreerd op: 18 Feb 2021
Berichten: 11

Reageren met citaat

Rob schreef:
Ed,

Welkom op het forum van rare mannekes en veel plezier. Mr. Green
Hier kan en mag heel veel, zolang het allemaal correct blijft. Wink
Over foto's zijn de meningen hier nogal verdeeld, wel of niet herkenbaar in beeld.
Onherkenbare foto's vind ik niet zo interessant om naar te kijken en zal hier ook nauwelijks tot niet op reageren.

Rob


Sorry beetje laat ,maar dank je wel Rob gaan er wat moois van maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
08-03-2021 21:02:42 BerichtOnderwerp:
Ed
Aspirant lid


Geregistreerd op: 18 Feb 2021
Berichten: 11

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Dag Ed, welkom .

Dit forum richt zich vooral op het doorbreken van het taboe in verband met mannen en het panty-dragen, al dan niet in de openbaarheid. Onze grootste betrachting is dat de panty ooit aanzien zal worden als een uniseks kledingstuk en iedereen gewoon een panty aan kan trekken, net zoals een vrouw ook kan kiezen tussen een rok, panty, of broek.

Het doel van dit forum staat ook in het welkombericht, bovenaan de hoofdpagina van het forum:

Citaat:

Welkom.

Dit forum werd opgericht om panty of rok te promoten in de herenkleding. Het forum spitst zich toe naar de mannen die de panty en/of rok trachten te combineren met hun herenkleding. GEEN intiem getinte inhoud of dating.


Dus seksueel getinte inhoud en/of dating zien we hier liever niet.


Dank je wel voor het toevoegen Yvan,hopelijk gaan we er met z`n alle een mooi tijd van maken op dit Forum. Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!