top

De panty in openbaarheid

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende   Pagina 1 van 3

15-02-2023 11:47:13 BerichtOnderwerp: De panty in openbaarheid
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Hallo, met km. Tijdens de koude maanden draag ik altijd een zwarte panty met schort/rok tijdens het wandelen en fietsen. Niemand kijkt nog op maar straks met naturel panty's zal het wat anders zijn. Dit heb ik verleden jaar opgemerkt. Het zal terug wat wennen zijn met nu en dan een vragende en afkeurend blik maar daarvoor zal ik het niet laten.
Op pinterest heb je honderden mannen op foto met panty's in schort of rok en dat moedigt toch een beetje aan om het ook te doen ( voor de mannen die nog de stap niet zetten) we zijn zeker geen uitzondering!! Gr km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-02-2023 15:01:49 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Goed om te lezen Kranenman.
Je bent goed bezig. 😀
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-02-2023 17:55:01 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Km,

Heb net hetzelfde op mijn instagram account gepost.
Hoewel zwarte panty’s meer opvallen voel ik me toch mannelijker als ik deze kleur combineer met een short dan als ik dit doe met huidskleurige panty’s. Raar maar toch is het zo.
Vind het nog steeds spijtig dat er zoveel mannen stiekem panty’s dragen. Begrijp hen ergens wel maar het zou zoveel meer effect hebben mochten we met zijn alleen gewoon hier voor uit komen ! Is ook de reden dat ik een instagram account heb aangemaakt. Voor mezelf hebben de posts en foto’s op sociale media van andere mannen mij geholpen om mijn schrik te overwinnen en me niet langer te schamen hiervoor .
Daarom wil ik mij inzetten om dit voor anderen ook te kunnen doen.
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-02-2023 19:14:27 BerichtOnderwerp:
Emily
Lid


Geregistreerd op: 23 Jul 2018
Berichten: 31

Reageren met citaat

Hoi, dat van de natural/huidkleurige panty’s herken ik ook, daarbij voel ik mijzelf op een of andere manier toch meer bekeken dan bij de zwarte exemplaren. Een zwarte panty is voor mij, als ik de gelegenheid heb, eigenlijk “de normaalste zaak” van de wereld geworden.. groet, E.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-03-2023 15:29:39 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Ik probeer zoveel mogelijk dingen in panty en short te ondernemen. Winkelen doe ik al de hele tijd. Buiten de blikken van een enkeling stoort niemand zich er niet aan. Zou me ook verwonderen dat men dit wel zou doen.
Tracht de laatste tijd meer en meer buiten mijn comfortzone te komen op dit vlak. Ben onlangs naar het ziekenhuis geweest voor mijn wijsheidstand te laten trekken. Moest er om 8u30 zijn. Drukke schoolomgeving, koud maar stralende zon. Tot het laatste moment getwijfeld of ik het zou doen. Maar ik weet dat indien ik dan doorbijt het gevoel achteraf des te aangenamer is. Het gedacht van het toch maar weer gedaan te hebben is verslavend. Ook al ben ik vooraf “bang” toch bijt ik door.
Heb meer dan een uur moeten wachten in de wachtzaal op mijn beurt. Was daar komen en gaan van patiënten.
Bij de tandarts zelf lig je in de behandeling stoel met je benen languit. Te bewonderen in volle glorie. Geen enkele opmerking gekregen. Pas toen ik buitenkwam en in volle zon liep viel de glans pas goed op.
Ik heb sinds kort een instagram account. Het gaat me totaal niet om zo veel mogelijk volgers te krijgen. Ik wil mijn verhaal met foto’s en filmpjes delen om zo anderen ervan bewust te maken dat je echt wel in panty naar buiten kan komen.
Morgen heb ik toneel met goede vrienden. Uiteraard wordt het weer short en zwarte panty.
Mocht er iemand benieuwd zijn naar mijn instagram
pantyhoseforeveryone

Iedereen welkom. Zelf tracht ik enkel profielen te volgen die zich,net zoals op dit forum, onthouden van sexueel getinte berichten. Dit komt enkel de integratie van de panty bij de mannen ten goede.
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-03-2023 15:42:22 BerichtOnderwerp:
pantyfanaat
Aspirant lid


Geregistreerd op: 05 Feb 2023
Berichten: 9

Reageren met citaat

Guy schreef:
Ik probeer zoveel mogelijk dingen in panty en short te ondernemen. Winkelen doe ik al de hele tijd. Buiten de blikken van een enkeling stoort niemand zich er niet aan. Zou me ook verwonderen dat men dit wel zou doen.
Tracht de laatste tijd meer en meer buiten mijn comfortzone te komen op dit vlak. Ben onlangs naar het ziekenhuis geweest voor mijn wijsheidstand te laten trekken. Moest er om 8u30 zijn. Drukke schoolomgeving, koud maar stralende zon. Tot het laatste moment getwijfeld of ik het zou doen. Maar ik weet dat indien ik dan doorbijt het gevoel achteraf des te aangenamer is. Het gedacht van het toch maar weer gedaan te hebben is verslavend. Ook al ben ik vooraf “bang” toch bijt ik door.
Heb meer dan een uur moeten wachten in de wachtzaal op mijn beurt. Was daar komen en gaan van patiënten.
Bij de tandarts zelf lig je in de behandeling stoel met je benen languit. Te bewonderen in volle glorie. Geen enkele opmerking gekregen. Pas toen ik buitenkwam en in volle zon liep viel de glans pas goed op.
Ik heb sinds kort een instagram account. Het gaat me totaal niet om zo veel mogelijk volgers te krijgen. Ik wil mijn verhaal met foto’s en filmpjes delen om zo anderen ervan bewust te maken dat je echt wel in panty naar buiten kan komen.
Morgen heb ik toneel met goede vrienden. Uiteraard wordt het weer short en zwarte panty.
Mocht er iemand benieuwd zijn naar mijn instagram
pantyhoseforeveryone

Iedereen welkom. Zelf tracht ik enkel profielen te volgen die zich,net zoals op dit forum, onthouden van sexueel getinte berichten. Dit komt enkel de integratie van de panty bij de mannen ten goede.


Petje af dat jij je zo openlijk out buitenhuis . Ik durf dat gewoonweg niet . Ik draag buitenhuis ook meestal een panty onder mijn broek maar in short of rokje rondlopen gaat me te ver (zou wel willen maar durf niet). Nochtans is voor wie oplet ook dan mijn panty dikwijls zichtbaar tussen mijn broek & schoenen . Soms maak ik wel autoritjes waar ik in panty en rokje achter het stuur zit , maar daar blijft het bij . Geen idee of ik ooit verdere stappen zal zetten .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-03-2023 18:25:30 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Men zegt dat het verstand met de leeftijd komt. In dit geval eerder het besef dat we hier best maar een korte periode rondlopen. Vaak is het voorbij voor je het weet. Hierdoor heb ik de klik kunnen maken en tracht ik te leven op een manier die voor mij en mijn naasten zo waardevol mogelijk is. Voor mezelf is dit panty’s dragen wanneer en waar ik wil. Steeds met een positieve uitstraling. Voor mijn naasten wil dit zeggen dat ik steeds tracht goed te doen en hen met het nodige respect te behandelen.
Eens je in de openbaarheid panty’s draagt besef je pas dat er vrijwel niemand om maalt, vrijwel niemand kijkt raar of geen opmerkingen. De paar bemerkingen die je krijgt doen er niet toe. Het gevoel jezelf te kunnen zijn is zo veel belangrijker. Vanavond ging ik normaal in short en panty maar een toneelstuk. Slaap al enkel weken slecht en het slaap tekort begint door te wegen op mijn psyche. Daarom geen short maar lange broek. Als ik me niet 100% voel blijft de panty uit. Beter dat dan achteraf me het beklagen. Op die manier is het geen stap achteruit maar ff op pauze drukken.
Ga ervoor. Iedereen hier die openbaar panty’s draagt weet dat het tussen de oren zit
_________________
One life, live it !


Laatst aangepast door Guy op 04-03-2023 10:51:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-03-2023 02:42:56 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

pantyfanaat schreef:
Petje af dat jij je zo openlijk out buitenhuis . Ik durf dat gewoonweg niet . Ik draag buitenhuis ook meestal een panty onder mijn broek maar in short of rokje rondlopen gaat me te ver (zou wel willen maar durf niet). Nochtans is voor wie oplet ook dan mijn panty dikwijls zichtbaar tussen mijn broek & schoenen . Soms maak ik wel autoritjes waar ik in panty en rokje achter het stuur zit , maar daar blijft het bij . Geen idee of ik ooit verdere stappen zal zetten .


Guy schreef:
Iedereen hier die openbaar panty’s draagt weet dat het tussen de oren zit


Het zit inderdaad tussen de oren. Gisterennamiddag naar de dokter geweest voor het driemaandelijks routine onderzoek en heb enkel de minirok omgeruild voor een jeansshort, de zwarte Falke Pure Matt was dus duidelijk zichtbaar. Geen rare blikken, niet in de wachtzaal en zeker niet van mijn huisarts. Zorg er gewoon voor dat je opgaat in de massa, de juiste combinatie van kleding kan daar bij helpen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
04-03-2023 09:28:35 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Correct. Gedraag je alsof het voor jou de doodnormaalste zaak is dat je een panty draagt. Werkt aanstekelijk !
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-03-2023 13:27:52 BerichtOnderwerp:
Marcel
Erelid


Geregistreerd op: 04 Jan 2018
Berichten: 108

Reageren met citaat

Vanmiddag met vrouwlief naar surprise party voor onze dochter. Die gaat voor 4 maanden naar st. Maarten.
Ik draag een zwart minirokje, 20 denier zwarte Hema glanspanty en enkellaarjes met hakken van 6,5cm.
Het is een half uurtje wandelen enkele reis.
____________
Panty voor de man? Jazeker! Het wordt immers ook voor mannen gemaakt. En zeker ook als je er de benen voor hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-03-2023 14:24:51 BerichtOnderwerp:
pantyfanaat
Aspirant lid


Geregistreerd op: 05 Feb 2023
Berichten: 9

Reageren met citaat

Guy schreef:
Correct. Gedraag je alsof het voor jou de doodnormaalste zaak is dat je een panty draagt. Werkt aanstekelijk !


Ik weet wel dat het tussen de oren zit maar wanneer je als man openlijk een panty draagt blijf je toch een buitenbeentje . Ik zou de stap veel makkelijker zetten wanneer je méér mannen in panty in het straatbeeld zou zien , ik heb er eerlijk gezegd nog nooit eentje gezien . Ook samen met een andere pantydrager buiten komen zou de stap voor mij makkelijker maken , ik blijf het moeilijk vinden hoor .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-03-2023 14:49:21 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

pantyfanaat schreef:
Ook samen met een andere pantydrager buiten komen zou de stap voor mij makkelijker maken , ik blijf het moeilijk vinden hoor .


Wat mij enorm geholpen heeft, is dat mijn echtgenote, Marina, mij vanaf dag 1 gesteund heeft. De eerste paar keren dat ik, onwennig, openbaar op stap ging in een panty, was zij er steeds bij en dat hielp.

Wat ook kan helpen: kies, tijdens de zomerperiode, een panty uit die uw benen ongeveer dezelfde zongebruinde tint geven als uw armen. Zorg gewoon dat de panty bijna niet te zien is op uw geschoren benen en draag deze onder een short, of bermuda, om openbaar uit te proberen. Wees gerust, niemand zal iets merken.

Afhankelijk van uw woonplaats, kunnen we misschien eens afspreken om eens een pintje (of koffie) gaan te drinken in de favoriete outfit.

Zelf heb ik ooit eens een ontmoeting gehad met leden van het Nederlandse Rokkenforum en dat was echt een goede meevaller. We hebben met 3 mannen in rok, de hele namiddag rondgelopen in de stad waar ik woon, zonder problemen, en dit is toch al een aantal jaren geleden.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
05-03-2023 14:59:11 BerichtOnderwerp:
Niek
Erelid


Geregistreerd op: 31 Dec 2019
Berichten: 147
Woonplaats: Gelderland

Reageren met citaat

Jullie reacties en ervaringen zorgen er wel voor dat voor mij, om de stap om naar buiten te gaan een stuk gemakkelijker wordt. Regelmatig wandel ik s avonds in lange trui en legging buiten, in het donker. Maar ook vaker overdag, boodschappen halen. De stad in
Zeker met legging en truien, skinny broeken met laarsjes, wordt de stap steeds gemakkelijker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-03-2023 19:55:04 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Een begripvolle echtgenote, vriend of vriendin is het allerbelangrijkste! Geen twijfel mogelijk. Daar heb ik zoveel geluk mee.
Daarnaast is het inderdaad een goede panty vinden die bij je huidskleur past. En dan een bewolkte dag uitkiezen (de zon doet elke panty glanzen ). Niemand die het opvalt.
Als ik een tip mag geven kijk ff naar de Falke Natural Glow 6den. Niet goedkoop en best wel fragiel maar die merk je echt niet op.
En dan stilaan opbouwen en betrouwen krijgen in jezelf.
Kwam net buiten bij mijn ouders. Buren warm praatje aan het maken. Droeg grijze short en grijze panty. Als je dan nog een pup erbij hebt trek je echt wel de nodige aandacht. Mij stoort het al lang niet meer.
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-03-2023 15:07:44 BerichtOnderwerp:
pantyfanaat
Aspirant lid


Geregistreerd op: 05 Feb 2023
Berichten: 9

Reageren met citaat

Een echtgenote , vriendin of iemand anders die me steunt heb ik niet . Meer nog , niemand weet dat ik panty's draag (of het zou een anonieme voorbijganger moeten zijn die een panty zag komen piepen tussen mijn broek en mijn schoenen ) . Ik wil best eens afspreken met andere pantydragers maar verwacht van mij dan niet dat ik dadelijk in een rokje of korte short erbij zal lopen , alles op zijn tijd .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!