top

Scapino

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nuttige of leuke websites en links (panty's)    Pagina 1 van 1

10-04-2020 18:12:22 BerichtOnderwerp: Scapino
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Vanmiddag even wezen snuffelen bij de Scapino en tot mijn verbazing zag ik dat ze nu ook panty's verkopen. 50% korting op het tweede doosje, dus maar 2 doosjes 20-den mee genomen. Morgen eerst even een rondje in de sopkast en zondag maar eens uitproberen.

Scapino panty


Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-04-2020 08:14:25 BerichtOnderwerp:
Tauruxx
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 103

Reageren met citaat

Vallen klein uit zeggen ze. Ik haak af, met mijn 2 meter zullen ze nooit passen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-04-2020 10:24:17 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Toen ik ze in de handen had leken ze mij niet klein uit te vallen (maat L/XL), maar morgen merk ik het als ik het eerste exemplaar uitprobeer.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-04-2020 16:58:30 BerichtOnderwerp:
Tauruxx
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 103

Reageren met citaat

Rob schreef:
Toen ik ze in de handen had leken ze mij niet klein uit te vallen (maat L/XL), maar morgen merk ik het als ik het eerste exemplaar uitprobeer.

Rob


En hoe is je ervaring? Is het een prima basic panty?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-04-2020 17:57:35 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Dat is afhankelijk of je erin past. Wink
De lengte was goed voor mij, maar ze vallen klein uit in de omvang van het broek gedeelte.
Binnen het uur had ik al beide panty's, uit 1 verpakking, naar de knoppen geholpen.
Vanmiddag het tweede doosje maar terug gebracht.
Maar het gebruikelijke probleem bij mij met 20-den panty's, ze kanppen mij allemaal van de kont, inclusief Wolford en Falke.
Dus maar gewoon bij 40-den en dikker blijven of blote beentjes. Mr. Green

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-04-2020 08:03:28 BerichtOnderwerp:
beautifultights
Erelid


Geregistreerd op: 07 Okt 2018
Berichten: 82

Reageren met citaat

Precies Rob, laatst had ik ook eens een dunne 20 den panty gekocht, Falke een goed merk nochtans. Maar ik had die nog maar pas aan en hier en daar zag je al haaltjes in de panty door het aantrekken. Jammer toch als je dit met een splinternieuwe panty van bijna 20 euro tegenkomt. Voortaan draag ik dus weer 40 of 50 den.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-04-2020 10:38:33 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

beautifultights schreef:
Precies Rob, laatst had ik ook eens een dunne 20 den panty gekocht, Falke een goed merk nochtans. Maar ik had die nog maar pas aan en hier en daar zag je al haaltjes in de panty door het aantrekken. Jammer toch als je dit met een splinternieuwe panty van bijna 20 euro tegenkomt. Voortaan draag ik dus weer 40 of 50 den.


Het kan helpen door de panty eerst te wassen en "panty handschoenen" te dragen bij het aantrekken als je ruwe handen hebt. De dunste panty die ik draag is 15 den en meestal lukt het me wel om ze een tweetal keer te dragen. Daarom is het ook voor mij de reden waarom ik eerder de dikkere panty verkies en tijdens de zomer weinig, tot geen, panty's draag.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
16-04-2020 14:54:25 BerichtOnderwerp:
Emily
Lid


Geregistreerd op: 23 Jul 2018
Berichten: 31

Reageren met citaat

Zelf draag ik in de zomerdag regelmatig de Pure Matt 20 van Falke en gelukkig kan ik deze best vaak dragen zonder dat deze kapot gaan.. Als deze panty’s al na twee keer dragen niet meer te gebruiken zijn of er niet meer mooi uit zien, dan zou het panty dragen een vrij kostbare aangelegenheid worden Shocked Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-04-2020 15:36:50 BerichtOnderwerp:
beautifultights
Erelid


Geregistreerd op: 07 Okt 2018
Berichten: 82

Reageren met citaat

Emily schreef:
Zelf draag ik in de zomerdag regelmatig de Pure Matt 20 van Falke en gelukkig kan ik deze best vaak dragen zonder dat deze kapot gaan.. Als deze panty’s al na twee keer dragen niet meer te gebruiken zijn of er niet meer mooi uit zien, dan zou het panty dragen een vrij kostbare aangelegenheid worden Shocked Laughing


De pure matt is inderdaad een erg prettige panty om te dragen, dan wel liever de 50 den versie voor mij, met zo'n paar doe ik meestal een hele winter en dan spreek ik over 10 tot 15 keer dragen:D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-04-2020 07:58:23 BerichtOnderwerp:
peter kaas
Lid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 44
Woonplaats: Midden Limburg

Reageren met citaat

Ik draag 's zomers vaak 15 den (Zeeman en Hema), gaan best lang mee als je voorzichtig bent (10-15 keer dragen).
De dunste die ik wel eens draag zijn 7 den (Hema) die gaan inderdaad niet zo lang mee, varieert van 1 - 5 keer dragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-04-2020 12:36:39 BerichtOnderwerp:
Emily
Lid


Geregistreerd op: 23 Jul 2018
Berichten: 31

Reageren met citaat

beautifultights schreef:
Emily schreef:
Zelf draag ik in de zomerdag regelmatig de Pure Matt 20 van Falke en gelukkig kan ik deze best vaak dragen zonder dat deze kapot gaan.. Als deze panty’s al na twee keer dragen niet meer te gebruiken zijn of er niet meer mooi uit zien, dan zou het panty dragen een vrij kostbare aangelegenheid worden Shocked Laughing


De pure matt is inderdaad een erg prettige panty om te dragen, dan wel liever de 50 den versie voor mij, met zo'n paar doe ik meestal een hele winter en dan spreek ik over 10 tot 15 keer dragen:D


Over de Pure Matt 50 kan ik kort zijn, deze zijn idd erg goed Very Happy thumright
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-04-2020 14:56:58 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Emily schreef:
Zelf draag ik in de zomerdag regelmatig de Pure Matt 20 van Falke en gelukkig kan ik deze best vaak dragen zonder dat deze kapot gaan.. Als deze panty’s al na twee keer dragen niet meer te gebruiken zijn of er niet meer mooi uit zien, dan zou het panty dragen een vrij kostbare aangelegenheid worden Shocked Laughing


De panty van 15 denier die ik soms draag is niet van de duurste ( 5 euro) en ik ben al blij dat ze twee wasbeurten meegaan zonder al teveel haaltjes. Omdat ik maar sporadisch een dunnere panty draag geef ik er dan ook niet teveel geld aan uit. Voor de prijs van een Falke Seidenglatt 15 den (16,50 euro) koop ik 3 paar panty's van het merk Breitex. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nuttige of leuke websites en links (panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!