top

Panty van de ACTION

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nuttige of leuke websites en links (panty's)    Pagina 1 van 1

21-10-2013 15:53:29 BerichtOnderwerp: Panty van de ACTION
ibanez
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138

Reageren met citaat

Ik heb vroeger al eens panty,s van de action geprobeerd maar was daar niet tevreden over.Toen ik vorige week er weer eens was met mijn vrouw (want oh ze hebben daar zulke leuke dingetjes!?!?!) zag ik dat de panty,s een andere verpakking hadden.
Ik heb er 1 meegenomen en na een week intensief gebruik kan ik niet anders zeggen dan een prima panty voor euro 1,19.
Het is een zwitsers fabrikaat met goede pasvorm en sterk genoeg voor 15 den.
Ik heb er direct een paar bij gehaald, ze hebben echter alleen maar keus uit zwart en donkere huidskleur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-11-2013 14:06:51 BerichtOnderwerp:
edwin
Lid


Geregistreerd op: 02 Mrt 2013
Berichten: 47
Woonplaats: Hoogeveen

Reageren met citaat

ik ben het met Ibanez eens. ik heb vorige week ook een paar opgehaald en kan ook zeggen dat het een prima panty is. ik had wel de keuze uit een donkere en een lichte huidskleur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-11-2013 18:35:31 BerichtOnderwerp:
Searcher
Aspirant lid


Geregistreerd op: 13 Jun 2012
Berichten: 15

Reageren met citaat

Ik heb de panty ook gezien en ben de leverancier gaan zoeken om te kijken of ik deze panty in mijn webshop kon gaan voeren. Dat ging dus niet (exclusieve afspaken) enzo ...


Overigens is de fabricant / leverancier een naar Zwitserland geëmigreerde Nederlander met ook een kantoor hier in Nederland die veel private labels levert aan de grote ketens (Zeeman, Kruidvat Action). Productie in Portugal en Turkije en volgens de kenners zitten daar de "profs".

Action gaat met meer artikelen komen in deze serie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
 
10-03-2016 00:38:41 BerichtOnderwerp:
Boeskool
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Oldenzaal

Reageren met citaat

Ik heb de afgelopen weken ook de panties van de action meegenomen en uitgeprobeerd. Het betreft de wit-rode verpakkingen, 15 denier, zwarte panties. Ik ben aangenaam verrast door de kwaliteit en pasvorm. De panty voelt heerlijk glad aan zit mij prima. Moet wel zeggen dat ik slecht 1.75 m meet en de maat 40-44 koop. De prijs is echt een lachertje: 0,99 euro. Dat ze het er voor maken kunnen!! Hoe de panty zich na wasbeurten hoedt weet ik nog niet. Overigens was ik alles met de hand dus het vergt even eer ik daarover een indruk heb. Maar vooreerst prima panty. Ik verwacht natuurlijk niet de kwaliteit van topmerken als Falke etcetera.
_________________
Embrace your nylon- microbe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
11-03-2016 11:01:09 BerichtOnderwerp:
ibanez
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138

Reageren met citaat

Ik heb deze nieuwe verpakking ook uitgeprobeerd en het zijn niet dezelfde als de eerdere zwitserse kwaliteit maar nog steeds goed.
Ik meet 176cm maar heb echt wel de grootste maat nodig anders heb ik na een uur al het kruis tussen mijn knieen hangen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-03-2016 09:48:34 BerichtOnderwerp:
Boeskool
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Oldenzaal

Reageren met citaat

Hoi Ibanez, de maatvoering is idd klein. Op mijn verpakking staat dat deze in Italie gemaakt is, dat verklaart misschien de krappe maarvoering. Overigens is ook van de wikkel af te lezen dat ook ik de grotere maat had moeten nemen, gaat net goed met een 40-44. Maar ala prima panty vooreerst. Duurzaamheid moet nog blijken.
_________________
Embrace your nylon- microbe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
15-03-2016 11:50:50 BerichtOnderwerp:
ibanez
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138

Reageren met citaat

voor de prijs verbazend goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nuttige of leuke websites en links (panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!