top

Buschauffeurs in Frankrijk trekken een rokje aan

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

21-06-2017 11:46:46 BerichtOnderwerp: Buschauffeurs in Frankrijk trekken een rokje aan
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Geef ze eens ongelijk, ze mogen geen bermuda dragen bij de heersende hitte en trekken daarom, uit protest weliswaar, een rokje aan. Misschien overtuigt het enkelen onder hen wel als ze eenmaal de luchtigheid ondervonden hebben.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/3188266/2017/06/21/Buschauffeurs-mogen-geen-bermuda-dragen-tijdens-hittegolf-dus-dragen-ze-rokje.dhtml?show=art
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
21-06-2017 12:41:12 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Dit is de enige manier van protesteren, daar er niet vermeld staat dat de man geen rok mag dragen.
Nu ben ik reuze benieuwd hoe het publiek hier op reageert en of men het gaat accepteren dat de man ik een rok rond loopt.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-06-2017 17:43:00 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Nog eentje en zijn protest had dadelijk resultaat: http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-leukste-van-het-web/article/detail/3189367/2017/06/22/Een-korte-broek-mag-niet-Joey-trekt-dan-maar-in-zijn-fleurigste-jurk-naar-het-werk.dhtml?show=art
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
24-06-2017 23:11:35 BerichtOnderwerp:
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

In de Nederlandse talkshow 'Jinek', gepresenteerd door Eva Jinek, werd het Franse fragment getoond. Verder ook een fragment van een groepje Engelse schooljongens dat volledig conform schoolreglement gekleed ging: in rok. Bij het Engelse schooluniform is volgens de voice-over broek of rok verplicht.

Het meest interessant was dat er in het programma niet lacherig over werd gedaan en dat Eva Jinek beide initiatieven zei toe te juichen als vorm van emancipatie. Hulde aan Eva!

Tegelijkertijd verzuchtte mijn geliefde: 'Ik zie het al, binnenkort gaan alle mannen in rok.'
Die heb ik dus vandaag ook maar weer eens aangetrokken Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
25-06-2017 11:09:49 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik heb voor het eerst een gevoel dat er een verandering in denken plaatsvindt. Ook al is hij heel klein. Ik heb al aan meerdere mensen mijn kledingvoorkeur laten zien. En iedereen die ik liet zien accepteert het gewoon zonder probleem. En dat zijn mensen die al een tijd kennen. Maar ik zie het ook aan reacties bij krantenartikelen. Er wordt nergens lacherig over gedaan door een grote groep mensen. En dat is op zich al een verademing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!