top

Nieuw op dit forum

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel rokken)    Pagina 1 van 1

02-06-2017 03:41:24 BerichtOnderwerp: Nieuw op dit forum
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

Ik had dit forum al een tijdje terug gebookmarked maar me nog niet opgegeven. Ik was druk met andere fora die over rokken gaan. Ik heb niets met panties, het dichtstebij is een legging die ik voor op de fiets heb in het frissere seizoen.
Maar met rokken zoveel te meer. Ergens in 2013 kwam ik bij toeval een artikel tegen op het Internet over een man die een eigen bedrijf had en regelmatig op Amerikaanse beurzen stond. Hij droeg rokken van het soort dat vrouwen ook zouden dragen als ze op hoog niveau in het bedrijfsleven opereren. En hij werd door z'n vakbroeders gewoon geaccepteerd.
Waarom niet dacht en ik ging verder speuren op het Internet. En ik vond een Duits en een Amerikaans forum over de man in rok. Toen moest ik het zelf ook proberen. Van een oude spijkerbroek maakte ik een minirok. Zonder naaimachine werd het grofstoffelijk met de hand gestikt. En het werkte. In een naburig bos waar mountainbikers zich uit kunnen leven ging ik wandelen voorzover je in een heuvelachtig terrein kunt wandelen.
Het ging probleemloos en ik bestelde een paar rokken. Maar door het bezopen Amerikaanse maatsysteem met wisselend succes.
Ik hield dit strikt geheim voor m'n vrouw en ik zat me te bezinnen hoe ik het haar kon vertellen. En plotsklaps uit het niets vroeg ze hoe een kilt me zou staan. Misschien kwam ze op het idee door de St Patrick's Day viering in de omgeving. Ik heb gelijk een kilt besteld en ze was er tevreden over hoe het mij stond.
Toen heb ik maar een naaimachine aangeschaft en stof en begon zelf eerst kilts te maken en later rokken. Met een rok die van voren een beetje op een kilt leek heb ik de eerste stap gemaakt en er zijn nog wat rokken gevolgd die een paar cm boven de knie komen.
Maar in het openbaar is het een ander verhaal. Ik deed hikes en fietstochten in een rok maar nog niet in m'n dagelijkse omgeving. Eerst ging ik met de kilts voor een paar maanden. Toen men in de diverse winkels er aan gewend was ging ik met een denim rok en op dat niveau zit ik nu. De volgende stap zal zijn iets kortere rokken van een lichtere stof.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-06-2017 06:09:38 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Brachlion ,
welkom op het forum.
Aangezien ik je ken van een ander forum, geef ik je hierbij volledige toegang tot het rokkenforum.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-06-2017 06:23:21 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Er werd een nieuw subforum aangemaakt voor leden die enkel interesse hebben in rokken. Zo blijft het een beetje overzichtelijk. Het rokkenforum staat nog in zijn kinderschoen, uitbreidingen komen er op aanvraag of naargelang de noodzaak.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-06-2017 10:52:04 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Brachlion,


en vele plezierige uurtjes.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-06-2017 17:01:17 BerichtOnderwerp:
gewoon
Erelid


Geregistreerd op: 09 Jun 2012
Berichten: 107
Woonplaats: helmond

Reageren met citaat

welkom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-06-2017 22:52:16 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ook ik vind het leuk dat je hier ook aanwezig bent. Wij lezen al veel van elkaar en wij zijn behoorlijk op de hoogte van elkaar. Dat houden wij natuurlijk zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-06-2017 19:26:28 BerichtOnderwerp:
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

Bedankt voor het welkom. Ik heb niet altijd wat te schtijven over rokken maar er zijn genoeg andere zaken. Het vreemde is dat ik langzaam het rokken dragen gewoon ga vinden en er daardoor minder over schrijf.
Zoals afgelopen zaterdagavond. Dan haal ik boodschappen voor de hele week. Maanden terug droeg ik er een zwarte kilt. Eerst ging ik vrij laat als het rustig was en vervroegde ik m'n tijd zodat er meer publiek was naar mate m'n durf groeide. Afgelopen zaterdag ging ik voor het eerst in een denim rok. Een enkele staarder en een kassier die moeite moest doen om niet te laten merken dat hij keek.
Afgelopen donderdag toen ik terugkwam van het strand bijna hetzelfde toen ik bij een tankstationwinkel iced tea ging halen. Bij het tappen van de beker stond een jonge vrouw me over haar zonnebril van top tot teen te bestuderen. Ik had haar aan zien komen rijden in een open sportwagen. Ze was sjiek gekleed, duidelijk uit een rijker milieu. Ze had moeite met de zelfscankassa zodat ze achter me aan moest sluiten bij de kassa. Toen ik weg liep en haar vriendelijk toe knikte stond ze nog steeds met dat vraagteken boven haar hoofd. Ze zal wel niet erg werelds opgevoed denk ik.

Over schrijven gesproken:
Er zijn 140 leden. Van 50 geen enkel bericht. Van 10 stuks slechts één bericht en 39 tussen de 9 en 2 berichten. Slechts 51 van de 140 hebben 10 of meer berichten geschreven.

Dit even ter lering en vermaak.

Dus pak je toetsenbord en hamer een paar berichten om de rest van het forum te laten weten wat je meemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
06-06-2017 14:42:46 BerichtOnderwerp: Rok in het openbaar
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dag Brachilon, met de kraanman. Van harte welkom op het forum, aan uw verhaal te zien ben Je erg gepassioneerd aan de rok.het doet goed om zo iemand van overzee bij ons te hebben. Ik heb er niet op gelet hoeveel leden wat posten of niet. Het zal ook aanenaam zijn voor Ivan als het forum succes heeft.zoals ik al gemeld heb ben ik een fervente pantydrager en met tijd komt daar de rok bij.zo ook bij het pantydragen gaat dat stap voor stap. Ik ben aan het kijken (onleine) voor een rok tot boven de knie , daar zal ik gemakkelijker mee buiten komen. Julllie horen er nog van. Groetjes de kraanman.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-03-2021 10:38:13 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Helaas is er slecht nieuws over Brachlion/Beachlion... op een ander forum begreep ik dat hij is overleden...

Rust zacht...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-03-2021 13:15:13 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Hij heeft al een tijd niet meer gereageerd, maar dit verklaard een hoop, als het bericht correct is.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-03-2021 01:26:40 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

RIP
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel rokken)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!