top

Dit denkt mijn eega

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in uw relatie Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende   Pagina 1 van 3

06-02-2016 09:39:26 BerichtOnderwerp: Dit denkt mijn eega
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Mijn echtgenote is er helemaal voor gewonnen. Gisteren kwam ze me vertellen welke rokken ze het leukst vond, de andere modellen zullen wat langer in de kast blijven.
Denk maar niet dat de vrouw ging voor de langere, keurige modellen, nee, ze ging geheid voor alle kortere modelletjes uit mijn collectie. Die "nonnenrokken", zoals zij de langere modellen noemde, moest ik maar dragen als zij niet thuis was.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
23-11-2016 16:33:12 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Mijn echtgenote heeft mij in de panty gepraat en vind het niet erg dat ik deze onder een (korte) broek draag. Maar een rok gaat haar toch wat te ver. Nu zie ik mijzelf ook niet 1,2,3 een rok aantrekken, lijkt mij toch wat onhandig in de dagelijkse beslommeringen. Maar ik heb al wel geleerd niet te zeggen: nooit, want je weet niet wat de toekomst je gaat brengen.

Rob
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
25-11-2016 15:36:29 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Het begon met een kilt en gaandeweg is de rok in de plaats gekomen. Thuis draag ik nog zelden een short, een rok zit aangenamer.
In de openbaarheid kan het nog wel eens gebeuren dat ik een korte jeansbroek draag over mijn panty, maar aangezien ons hoofdvervoermiddel de motorfiets is, is het niet zo evident meer om een korte broek te dragen bij het uitgaan. Enkel als de vrouw en ik te voet de stad intrekken komt er nog een short aan te pas, anders is het de motorkledij.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
11-01-2017 10:16:55 BerichtOnderwerp: Rok in het openbaar
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dag Rob, een rok dragen is juist heel confortabel. Niets spant of trek en ge voeld u helemaal vrij.met de fiets is fantastisch en de auto is helemaal top voor in en uitstappen alleen al! Ge moet ne keer proberen he! Gr. De km.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-01-2017 11:35:25 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

KM,

Ik heb een mindere rug en ben enigszins beperkt in mijn bewegen.
Daarom zit ik nog wel eens in houdingen waarin een rok mij alleen maar meer beperkingen oplevert en dan heb ik de inkijk niet mee gerekend.
Maar een korte broek levert voor mij de perfecte bewegingsvrijheid op.
Eerlijkheidshalve moet hierbij wel vermelden dat mijn korte broeken oude lange broeken zijn.
Hiervan zijn de broekspijpen zo kort mogelijk afgeknipt. Dancing
Want de beentjes moeten in de zomer wel een beetje kleur krijgen. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-01-2017 05:52:12 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Inkijk kan inderdaad een probleem zijn, zeker bij een korte rok. Als ik absoluut inkijk wil vermijden, bij het luieren op de zitbank bijvoorbeeld, dan draag ik een legging onder mijn rok. De kans op inkijk blijft, maar alles blijft zedig.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-02-2017 13:26:19 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Ach ik ben net een beetje gewend aan de maten van de merken/panty's en dan moet ik weer gaan uitvogelen welke maat rok ik zou moeten hebben.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-02-2017 16:05:59 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Rob schreef:
Ach ik ben net een beetje gewend aan de maten van de merken/panty's en dan moet ik weer gaan uitvogelen welke maat rok ik zou moeten hebben.

Rob


Zeer verwarrend die rokmaat. Uiteindelijk bleek maat 44 voor mij perfect te zijn. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-02-2017 18:59:39 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Kijk dan heb ik al een goed uitgangspunt, want zoveel verschillen wij niet.
Had in de maattabellen al wel bemerkt dat ik op 44/46 zou uitkomen, maar dat is alleen gebaseerd op de heupomvang.
Daarna gaat er wat deining naar buiten komen en kwam ik met de tailleomvang weer niet uit.
Dan wil ik vanaf nu ALLEEN maar vrouwen kleding, scheelt aanzienlijk in de maat, heren kleding is het (38 of) 56, maar bij de andere sekse is het 44/46. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-02-2017 15:55:23 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Nog even vermelden dat het euro-maat 44 is. Net zoals bij panty's kunnen zuiderse maatvoeringen kleiner uitvallen. Internetwinkels zoals Zalando gebruiken euro maatvoering.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
03-02-2017 20:23:13 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Bedankt voor de tip, maar als het er van komt ga ik eerst even naar de fysieke winkel met paskamer.
Dan heb je gelijk een idee hoe het één en anders zit/aanvoelt.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
01-04-2017 19:15:59 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Vanmorgen bij het opstaan maakte ik weer eens een opmerking over een rok. Embarassed
Zoals vaker het geval is, is het er al uit voordat ik het besef, nu dus ook het geval. Rolling Eyes
I.p.v. een verbaal verweer te krijgen zei ze: nou dan ga je toch naar de winkel en koop je een rok, als jij voor *** wilt lopen, dan ga je gang maar.
Heb haar uitgenodigd om mee te gaan en het resultaat is dat ik nu 2 rokken heb.

Bij thuiskomst de zooi in de was en 1 (met andere was) in de droger gedaan, de andere rok mag niet in de droger en zit nu met een rok aan de billen.
Het is wel even wennen, maar ik denk dat een rok mij heel veel plezier gaat geven en de nodige fysieke pijn bespaard.
Morgen bij daglicht maar eens kijken of ik er een goede foto van kan maken, heb nu te slecht licht.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
01-04-2017 22:19:04 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Mijn vrouw vindt rokken maar niks. Ze is ook bang wat anderen ervan denken. Het is moeilijk om haar een andere mening toe te dienen. Met een rok naar buiten gaan naast haar zal het niet worden.

Mijn dochter vindt het gek dat mannen alleen maar broeken mogen dragen, terwijl vrouwen alles mogen dragen.

Ik houd wel rekening met haar en zal in onze omgeving geen rok dragen behalve thuis dan. Dus als ik in het openbaar een rok draag dan is het ver van mijn omgeving.

Mijn gezin is niet de enige mensen die er weet van hebben een aantal vrienden, familie en 2 collega's. Natuurlijk ook mijn vader. Ik vertel het alleen mensen die ik goed vertrouw. Misschien kan ik in iemand vergissen. Maar ik denk dat mensen mij begrijpen wanneer ik mijn verhaal vertel.

Wat mij ook telkens weer opvalt, is dat ik eerder begrip en waardering krijg, dan dat ze alles van mij afwijzen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
01-04-2017 23:21:40 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Rob schreef:
Vanmorgen bij het opstaan maakte ik weer eens een opmerking over een rok. Embarassed
Zoals vaker het geval is, is het er al uit voordat ik het besef, nu dus ook het geval. Rolling Eyes
I.p.v. een verbaal verweer te krijgen zei ze: nou dan ga je toch naar de winkel en koop je een rok, als jij voor *** wilt lopen, dan ga je gang maar.
Heb haar uitgenodigd om mee te gaan en het resultaat is dat ik nu 2 rokken heb.

Bij thuiskomst de zooi in de was en 1 (met andere was) in de droger gedaan, de andere rok mag niet in de droger en zit nu met een rok aan de billen.
Het is wel even wennen, maar ik denk dat een rok mij heel veel plezier gaat geven en de nodige fysieke pijn bespaard.
Morgen bij daglicht maar eens kijken of ik er een goede foto van kan maken, heb nu te slecht licht.

Rob


Rob, je hebt een vrouw uit de duizend, niet meer loslaten. Wink

Een rok heeft zijn voordelen; zit gemakkelijk, is luchtig en er zit nooit iets in de weg. Het is bovenal een leuke uitbreiding van de kleerkast. Kleding is een beetje zoals voeding, afwisseling maakt het lekker, of leuk in dit geval. In het begin is het misschien een beetje wennen, maar je zal zien, na een tijdje begin je de afwisseling weten te waarderen.

Geef de vrouw de tijd om er aan te wennen dat haar man regelmatig in een rok rondloopt en na een tijdje ziet ze gewoon het verschil niet meer.

Verder veel succes gewenst, leuk dat er nog mensen zijn die van experimenteren houden. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-04-2017 11:43:35 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Yvan,

Dank voor de positieve en leuke reactie. thumleft
Een vrouw uit duizenden???? Nou dat getal is toch wel wat aan de hoge kant en heb de deur al vaak genoeg open gezet, maar helaas, weglopen doet ze niet. Wink Embarassed

Het wennen valt eigenlijk wel mee, want het is, voor mij, al gewend.
Het enige wat nog even vreemd/wennen blijft/is dat de knoop en rits net "andersom" zitten/werken, dan je gewend bent. Surprised
De beide rokken zijn ongeveer 50-55cm lang en dat is ook wel de maximale lengte voor mij.
Maar we hebben een begin en zien wel wat de toekomst gaat brengen.

Dat Petra hieraan wennen moet is wel duidelijk, dat was in het begin ook het geval toen ik de pijploze boks aan deed en nu heeft ze zich daar bij neer gelegd.
Het is alleen even opletten voor mij dat de rest van mijn kleding past bij de rok en vooral welke panty ik erbij aantrek.
Ik vind fashion en kleur panty's nogal mooi en daar valt ook best wel mee te combineren.
Over 3 maanden heb ik jaarwisseling en daarvoor maar eens wat kleurrijke panty's vragen van Bonnie Doon, Falke en/of Oroblu.


_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in uw relatie
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!