top

T'is weer voorbij die mooie zomer

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen    Pagina 1 van 1

26-10-2018 11:28:03 BerichtOnderwerp: T'is weer voorbij die mooie zomer
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

Ik ben werkzaam in hartje centrum van een van de grotere niet nader te noemen studentensteden in het midden van Nederland. Laten we het Utrecht noemen Very Happy
De route die ik elke dag met de auto rijd (woon-werkverkeer) kan worden opgesplitst in wat ik noem 'non-panty zone' en 'panty zone'. De non-panty zone begint grofweg bij de randen van de stad. Zodra ik de stad inrijd begint panty zone en wordt het uitzicht veraangenaamd door veelal jonge vrouwen gehuld in 15 denier panty. De Nederlandse zonnige mode schreef in 2017 de extreem korte broek met 15 denier zwarte panty voor. In 2018 was de korte broek vervangen door een rokje. De panty bleef echter.

Sinds ongeveer een week begint het weer om te slaan en is dit feest weer afgelopen. Sterker nog, ik vermoed dat ik dit beeld ook volgend jaar niet meer dagelijks zal zien. Het hoofdkantoor van mijn werkgever verhuist van de binnenstad naar een plek langs de snelweg. Er daar zijn geen studenten.....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
27-10-2018 15:23:32 BerichtOnderwerp:
neorej
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2017
Berichten: 73

Reageren met citaat

Veel vrouwen schakelen hopelijk dan over naar de wat dikkere 70den+ Opaque panty. Die vind ik toch ook altijd wel erg mooi om naar te kijken (en ook zelf te dragen).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-10-2018 17:08:27 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Sheerlegs schreef:
Veel vrouwen schakelen hopelijk dan over naar de wat dikkere 70den+ Opaque panty. Die vind ik toch ook altijd wel erg mooi om naar te kijken (en ook zelf te dragen).


Volledig mee eens, zelf draag ik ook liever de dikkere versies.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!