top

Heist Studio the Eighties

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews    Pagina 1 van 1

15-11-2017 15:58:36 BerichtOnderwerp: Heist Studio the Eighties
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Algemene indruk:
Mooie 80 denier matte panty, verkrijgbaar in maar één kleur. Namelijk zwart.

Naden:
Platte naden, voorgevormd, versterkte teen

Boord:
Voor de boord heb je twee opties n.l. een hoge en lage boord. De boorden hebben geen naad vanaf het kruis. Ze zijn duidelijk dikker dan de rest van de panty en zijn aan het broekje genaaid. Het hele bovenstuk is dus één en al taille: een groot, geweven geheel dat je lichaam omsluit.

Broekje:
Geen, enkel een heel fijn ingenaaid kruisje

Glans:
Op een schaal van 1 tot 10: 4, een gewone matte panty.

Mate van transparantie:
80 denier, een beetje transparant
Op een schaal van 1 (nauwelijk zichtbaar) tot 10 (compleet lichtdicht): 8

Ruwheid/gladheid materiaal:
Materiaal is redelijk glad, niet extreem.
Op een schaal van 1 (schuurpapier) tot 10 (spiegelglad): 6 niet glad als je met de benen over elkaar heen gaat maar met je handen voelt het materiaal fijn en zacht.

Pasvorm:
De panty's vallen wat groter uit dan je zou verwachten qua maat maar ik hoef weinig op te trekken.

Compressie:
In hoeverre lubbert of knelt de panty?
Op een schaal van 1 (lubberen) tot 10 (knellen): 7, zit heel zacht en nauwelijks voelbaar om de benen. Hij knelt ook niet. De kracht van de panty blijft behouden ook na meerdere keren wassen.

Degelijkheid:
Een stevige panty. Ik heb in beide panty's nog geen haaltje en ik heb ze al menig keer gedragen.
Op een schaal van 1 (overleeft eerste keer dragen niet) tot 10 (overleeft jou): 9.

Bijzonderheden:
Het is een prijzige panty maar je hebt wel waar voor je geld.

Top of flop?
Mooie dikke panty met aangename, fijne pasvorm. Blijft bij mij de hele dag goed zitten. Een aanrader!

Onbekend maakt onbemind zullen we maar zeggen. Ik had over deze panty op het forum gelezen en heb er eentje gekocht om uit te proberen. Gezien de prijs wel een gok. Toen ik hem voor het eerst aantrok hoorde ik al draadjes knappen en dat gaf geen vertrouwen. De geknapte draadjes hoorden bij het garen waarmee de boord aan het pantybroekje is genaaid. Dat wordt er bij Heist Studio apart aangenaaid. Ik had al snel een paar kleine gaatjes bij de naad van de boord. Ik heb hierover bij de fabrikant geklaagd en ik kreeg kosteloos een nieuw exemplaar. Daar hoorde ik bij het aantrekken geen draadjes knappen. Mijn vrouw heeft de gaatjes weer genaaid en ik draag de panty nu probleemloos.

Het aantrekken is even wennen want je moet de boord even over je heupen geleiden maar dan zit hij comfortabel. Die hoge boord rolt wel op maar dat zal wel door mijn buikomvang (misschien iets gezet) komen. De fabrikant maakt reclame dat de boord niet rolt maar dat is mijns inziens niet helemaal waar.

De prijs is stevig. Die met een lage boord kosten 31 euro en met de hoge boord 35 euro. Daar komen nog verzendkosten bij want de panty's komen uit Engeland. De panty's met minder deniers zijn wel wat goedkoper maar niet veel.

Een groot nadeel is het feit dat ze (bijna) alleen zwart als kleur voeren. Engelse vrouwen dragen (zo heb ik al regelmatig kunnen zien) erg vaak een zwarte panty. De 80 den. is er alleen in zwart. De 50 den. in zwart en roest bruin, de 30 den. weer alleen in zwart en de hele dunne denier loze panty is er in twee tinten huidskleur.

Een ander lastig punt is dat ze met de maten een beetje vreemd doen. Eerst kon je alle maten kopen maar ze hebben de productie aangepast en nu gaan ze van 42-44 naar 46-48 en die laatste maat zit nog niet in het assortiment. Ik heb normaal 44-46 en heb nu kort geleden een 42-44 moeten aanschaffen. Ik weet nog niet hoe die zit. Dat meld ik nog wel.

De verpakking is als een cadeautje. Het ziet er zeer verzorgd en mooi uit.

Inmiddels is mijn vrouw ook om. Zij heeft een zwarte 50 den. gekocht en vindt de panty echt heel erg fijn, ze voelt hem ook niet, hij zakt bij haar ook niet af en knelt niet. Zij heeft trouwens ook maat 44-46 maar de 42-44 kan zij probleemloos aan. De meeste panty’s zie je onder je jurk zitten, deze niet. Dat vindt zij het grootste voordeel. Zij hoopt dat er nu meer kleuren komen.
Dit was het zo'n beetje. Google eens en kijk op hun site. Als je van een zwarte panty houdt, is dit een echte aanrader!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-12-2017 11:57:16 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Een aanvulling op het voorgaande bericht; ik draag nu de Heist The Eighties maat 42/44 en die pas ik ook probleemloos. Dus als jullie gewend zijn om bij andere pantymerken maat 44/46 te kiezen, kun je bij The Eigties ook 42/44 nemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!