top

Zo kan het ook.....

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

29-01-2018 13:30:53 BerichtOnderwerp: Zo kan het ook.....
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Vanmorgen naar de Aldi in De Westereen geweest voor de wekelijkse boodschappen en bij het pakken van een karretje kreeg ik onverwachts een heel leuke confrontatie met een vrouw (±40) en haar dochter(±17).

Ik liep het rek in voor de karretjes en zij kwamen net naar buiten en de vrouw kon haar lachen niet bedwingen en bleef maar naar mij kijken.
Nadat ik het karretje had gepakt en het rek weer uitliep kon ik dit allemaal mooi gade slaan, uiteraard wel met opzet. Wink
Bij het naar binnen stappen nog even een keer naar de vrouw en dochter gekeken en ja, ze stonden nog te kijken en lachen.

Dus ik weer een stapje achter uit gedaan, met een hand mijn rok een stuk opgebeurd en dat werd door de vrouw beloond met een thumright.
Het contact was gemaakt en heb daar dankbaar gebruik van gemaakt en we hebben even leuk staan kwebbelen.
Ik kreeg een compliment voor mijn gekozen rok, panty en laarzen, zij vond dit mooi op elkaar afgestemd.

Rob

Dit was de outfit:

_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
30-01-2018 16:51:25 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Reacties zijn altijd leuk, enkel jammer dat de meeste dames in lachen uitbarsten. Men zegt dat lachen met een uitzonderlijke toestand, (iemand valt, of een man draagt rok, panty en laarzen...), een teken van onmacht is, niet weten hoe je met het gegeven moet omgaan. Het is niet altijd als uitlachen bedoeld, maar het kan wel zo overkomen. Onze vrouwelijke medemens zou meer toevlucht zoeken tot lachen dan het mannelijk exemplaar.

Maar ze had gelijk, de combinatie is zeker goed uitgekozen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
30-01-2018 18:30:53 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Respect Rob,
Maar ik heb ook een stapje gezet!. Gisteren met rok en zwarte panty en bruine enkellaarsjes naar de bank geweest. De loket bediende bekeek me al volledig bij het binnenkomen maar ze stond me zonder verpinken te woord. Bij het buiten gaan kruiste ik een oudere dame die me toch venijnig bekeek, en dat was het. Ik had wel een verhoogde hartslag denk Ik!! Een van de komende dagen moet ik naar de Hema, dan ook maar dezelfde outfit aantrekken, ben benieuwd. Mijn eerste stapje voelde toch goed aan, wel heeft er niemand gelachen of iets laten merken. Gr. De km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
30-01-2018 19:48:55 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

@ Yvan,

Ik heb het lachen van de vrouw ook niet als negatief ervaren, want nu kon ik contact maken en zoals jezelf ook al aangeeft, het is/was onmacht van deze vrouw.
Maar nadat ik de rok iets opgebeurd had en zei dat dit altijd aanslaat, kwam de vrouw ook al direct in mijn richting lopen en hebben we een heel leuk gesprek gehad.
Ik hoop dat als ik de deze vrouw nog eens vaker tegen ga komen en misschien kan ik haar dan wel omruilen voor Petra. Wink

Dank u voor het compliment, maar er niet te vrijgevig in worden, want daar kan ik niet tegen en krijg dan ook last van Embarassed

@ KM,

Gewoon rok en panty aantrekken en verder doen/lopen, zoals je altijd doet, dan val je het minst op.
Maar doordat je schichtig om je heen gaat kijken en/of anders gaat gedragen, dan ben je een makkelijke prooi.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!