top

Thom Browne Spring Summer 2018 Full Fashion Show | Menswear

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nuttige websites en links (rokken)    Pagina 1 van 1

08-01-2018 16:05:04 BerichtOnderwerp: Thom Browne Spring Summer 2018 Full Fashion Show | Menswear
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Deze link werd me toegestuurd door De Kraanman. Alle eer van het opzoekwerk komt dus hem toe Wink

De Kraanman schreef:
Zo te zien is er beweging in de herenmode, wel niet met panty's ( maar die dragen we toch) maar met rokken en hoge hakken.ik ben benieuwd of de kleding winkels dat in de rekken zullen hangen. Hoop doet leven hee.


https://youtu.be/Qp4fgfKiXsQ
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
22-01-2018 14:49:23 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Vandaag nog 2 rokken besteld bij La Redoute. Nog supersolden daar! Een zwarte en donderblouwe rechte rok en wel een maatje minder ( 46) gelijk ook nog 4 panty's bij besteld, die waren ook in korting. Zo zal mijn aantal stijgen naar 9stuks. Ik zal het jaar wel doorkomen zo. Nu nog meer in de outfit de straat op en dat gaat minder vlot Embarassed Sad gr. De km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nuttige websites en links (rokken)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!