top

De rok in de openbaarheid

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

15-02-2018 15:07:00 BerichtOnderwerp: De rok in de openbaarheid
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Deze voormiddag terug inkopen gedaan in rok tot boven de knie met zwarte 60 den panty's.. heel wat bekijks gehad en aanstaren maar niemand die iets zei . Voor mïj is het al wat gemakkelijker maar ik ga zo nog niet gaan flaneren op de markt!
Wel loop ik dagelijks zo in -en buitenshuis en de vrouw begint het wennen.moest ze nu nog zo met mij willen shoppen zou dat de max zijn.wat niet is kan nog komen he!
De panty inkopen zijn wat verminderd maar ik heb nog zeer voldoende voorraad. Volgende maand mss. Wat van kunnert aanvullen. Mijn roks uit de koopjes vallen goed mee! Aan 6.5€ /stuk ge kunt toch niet sukkelen he!!.gr. km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-02-2018 15:51:44 BerichtOnderwerp: Re: De rok in de openbaarheid
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

de kraanman schreef:
de vrouw begint het wennen.moest ze nu nog zo met mij willen shoppen zou dat de max zijn.wat niet is kan nog komen he!


Als de vrouw mee gaat shoppen is de aanvaarding ook beter. Als Marina erbij is blijkt ik minder last te hebben van aanstaren. Het hoeft niet speciaal de vrouw te zijn, in gezelschap van vrienden is ook voldoende. Als het maar blijkt dat uw vrouw, vrienden of kennissen het normaal vinden dan is het, blijkbaar, voor anderen ook beter te verteren.

Wat nog leuker is: Koop beiden dezelfde rok en panty en ga zo op stap. Marina en ik hebben dat al een paar keer gedaan en we hadden samen een hoop lol met de, soms, wel heel verbaasde blikken. Mensen weten soms echt niet wat ze er moeten van denken. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!