top

Na de storm

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

14-04-2020 19:18:30 BerichtOnderwerp: Na de storm
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

Gisteren en de nacht ervoor was het in onze regio bar en boos weer. Het weersysteem dat voor een flinke ravage heeft gezorgd in het midden-westen kwam bij ons over. Dat was een hoop regen maar vooral een harde wind. Er werd zelfs voor tornado's gewaarschuwd. Omdat de wind uit het zuidwesten kwam was het gelukkig niet koud. Met 20+C was het zelfs warm te noemen. Rond het middaguur was het ergste achter de rug en een paar uur later was de lucht weer vrij blauw en scheen de zon.
Ik moest wat boodschappen doen en ondanks de toch nog flinke wind was het in rok bepaald aangenaam. Ik had een wat ruime kokerrok van dikke denim aan die tot m'n knieën kwam. De wind drukte de stof tegen m'n benen aan en dat hinderde me enigszins bij het lopen. Maar het gevoel van vrij en de luchtcirculatie onder de rok maakte veel goed.
Vandaag is het met 12C beduidend koeler zodat ik me in de auto verplaats bij het winkelen. Dat kleine stukje over de parking in rok overleef ik wel. En het mondkapje geeft ook nog een klein beetje warmte.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!